Avis legal y Política de Privacitat

INFORMACIÓ DEL TITULAR

En compliment de l’article 10 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, a continuació, s’exposen les dades identificatives del Titular:

Web: https://ficsa.cat
Titular: FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL
Domicili: Avinguda Negrals, 75, 25230 Mollerussa
C.I.F: B01694272

CONDICIONS D’ACCÉS I ÚS

Qualsevol persona que accedeixi a la web de FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL té la consideració d’Usuari. L’Usuari es compromet a utilitzar la pàgina web i els serveis posats a la seva disposició a través de la mateixa, de manera conforme a la llei, moral, bones costums i ordre públic, així com amb el disposat en el present clausulat. En conseqüència, queda obligat a no utilitzar la web amb fins o efectes il·lícits i/o contraris a l’establert, lesius de drets i/o interessos de tercers o que, de qualsevol forma, puguin danyar la web o impedir el seu normal ús, o dels serveis accessibles a través de la mateixa.

La utilització de la web i/o dels seus serveis suposarà l’acceptació plena i sense reserves, i la validesa de totes i cadascuna de les clàusules recollides en la última versió actualitzada d’aquest Avís Legal, per la qual cosa l’Usuari haurà de ser conscient de la importància de llegir-les cada vegada que visiti la web.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL

A l’efecte de preservar els possibles drets de propietat intel·lectual, en el cas que qualsevol usuari/a o un tercer/a consideri que s’ha produït una violació dels seus legítims drets per la introducció d’un determinat contingut en el web, haurà de notificar aquesta circumstància a FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL indicant:

  • Dades personals de la persona interessada titular dels drets presumptament infringits. Si la reclamació la presenta un tercer/a diferent de la persona interessada, haurà d’indicar la representació amb la qual actua.
  • Indicació dels continguts protegits pels drets de propietat intel·lectual i la seva ubicació en el web.
  • Acreditació dels citats drets de propietat intel·lectual.
  • Declaració expressa en la qual l’interessat es responsabilitza de la veracitat de les informacions facilitades en la notificació.

La marca FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL i la corresponent marca gràfica és marca registrada i queda prohibida la seva reproducció o ús sense l’autorització del seu titular. Igualment, qualsevol altra marca de FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL que aparegui al lloc web detallat en l’apartat 1 d’aquest avís.

La legitimitat dels drets de propietat intel·lectual o industrial corresponents als continguts aportats per tercers/es és de l’exclusiva responsabilitat dels/de les mateixos/es.

POLÍTICA DE PRIVACITAT

FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL es compromet a protegir la privacitat dels usuaris que accedeixen a aquesta web i/o qualsevol dels seus serveis. La utilització de la web i/o qualsevol dels serveis oferts per FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL, implica l’acceptació per part de l’usuari de les disposicions contingudes en la present Política de Privacitat i que les seves dades personals siguin tractades segons es estipula. Si us plau, tingui en compte que, encara que pugui haver enllaços de la nostra web a altres webs, aquesta Política de Privacitat no s’aplica a altres companyies o organitzacions a les quals la web estigui redirigida. FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL no controla el contingut de les webs de tercers ni accepta cap tipus de responsabilitat pel contingut o les polítiques de privacitat d’aquests llocs web.

QÜESTIONS SOBRE PRIVACITAT

En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, (RGPD) i de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia de drets digitals, li oferim la següent informació sobre el tractament de les dades personals que vostè pugui facilitar-nos:

Qui és el responsable del tractament de les seves dades?

FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL
Les nostres dades es troben a la part superior d’aquest avís legal.

Tractem la informació que se’ns facilita per prestar i facturar els nostres serveis i productes. Si ens dóna el seu consentiment també podem tractar les seves dades per enviar-li informació sobre productes, serveis o activitats.

Durant quant de temps conservarem les seves dades?

Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps estrictament necessari. És a dir, mentre sigui usuari dels nostres serveis o vulgui seguir rebent informació.

Quina legitimació tenim per poder tractar les seves dades?

La base de la legitimació del tractament de Dades Personals serà la que resulti de la relació contractual o precontractual, la laboral o qualsevol altra que es requereixi per al tractament de dades, tals com el consentiment exprés. (Menors de 14 anys) S’entendrà que la informació enviada per menors de 14 anys ho ha estat pel consentiment dels seus representants legals. De no ser així, el/la representant legal haurà d’informar-nos-en tan aviat com sigui possible.

Compliment amb les lleis aplicables o execució d’un contracte. En circumstàncies específiques, és possible que necessitem processar les seves dades personals per complir amb una llei/regulació rellevant, o per complir amb les nostres obligacions en virtut d’un contracte al qual està subjecte..

qui comunicarem les seves dades?

Les dades no seran comunicades a tercers, excepte que ho exigeixi una llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament.

Quins drets té l’usuari i com exercir-los?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant o no les seves dades personals. També tenen dret a retirar el consentiment prestat anteriorment. Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o sol·licitar la supressió dels mateixos quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per les quals es van recollir. En determinades circumstàncies, les persones interessades podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades; en aquest cas, únicament els conservarem per a l’exercici o la defensa de reclamacions. En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, l’interessat/a podrà oposar-se al tractament de les seves dades; en aquest cas, deixarem de tractar-los, excepte per motius legítims imperiosos o per a l’exercici o la defensa de possibles reclamacions. Les persones interessades també tenen dret a la portabilitat de les seves dades. Finalment, els/les interessats/des tenen dret a presentar una reclamació davant de l’Autoritat de Control competent.

Pot exercir els drets anteriors enviant-nos un escrit adjuntant una còpia d’un document que l’identifiqui a la nostra adreça o correu electrònic (que apareixen al principi del present Avís Legal).

Com hem obtingut les seves dades?

Les dades personals que tractem procedeixen del propi interessat, qui garanteix que les dades facilitades són certes i es fa responsable de comunicar-nos qualsevol modificació de les mateixes. Les dades que estiguin marcades amb un asterisc són obligatòries per poder donar-li el servei sol·licitat.

Quines dades tractem?

Les dades que tractem oscil·len entre les següents categories:

  • Dades de caràcter identificatiu.
  • Adreces postals o electròniques.
  • Altres dades sol·licitades en els nostres formularis.

Les dades són limitades, atès que únicament tractem les dades necessàries per a la prestació dels nostres serveis i la gestió de la nostra activitat.

Amb quina finalitat tractem les seves dades?

Detallem a continuació les finalitats dels tractaments de dades realitzats per algun o tots dels Responsables de Tractament enumerats anteriorment:

  • Gestió de Clients: Poder prestar els serveis contractats dins de l’activitat natural de cada empresa i facturar els mateixos. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació comercial o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals.
  • Gestió de Pressupostos: Poder enviar a possibles clients pressupostos de serveis i/o productes. Les dades proporcionades es conservaran mentre no sol·liciti el cessament d’aquest tractament.
  • Gestió de Possibles Clients: Poder enviar a persones amb interès legítim informació relacionada amb els nostres productes i serveis per qualsevol mitjà disponible, i convidar-los a esdeveniments del seu interès. Les dades proporcionades es conservaran mentre no sol·liciti el cessament d’aquest tractament i seran recollides prèvia consentiment exprés.
  • Selecció de Personal: Poder gestionar tots aquells currículums i altres informacions aportades per candidats a un lloc de treball i mantenir-los informats de les diferents vacants a un lloc de treball que es produeixin en la nostra organització i/o clients que contracten el servei de selecció de personal. Les dades proporcionades es conservaran fins a l’adjudicació d’un lloc de treball o fins que s’exerceixi el dret de cancel·lació sobre aquest tractament (aquest termini no superarà un any). En tot moment el candidat pot oposar-se o limitar l’abast del tractament de les seves dades.
  • Relacions amb Proveïdors: Poder realitzar comandes i pagament dels serveis. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació comercial o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals.
  • Mailing d’Ofertes: Si vostè és client de FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL i té aplicada la política d’ofertes, rebrà periòdicament a l’inici de cada promoció un correu electrònic publicitari indicant-li quins seran els productes oferts i els seus preus, a més d’un enllaç on podrà descarregar-se els mateixos per promocionar-ho vostè mateix si ho desitja.

Quines mesures de seguretat apliquem?

Apliquem les mesures de seguretat establertes en l’article 32 del RGPD. Hem adoptat les mesures necessàries per garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament de les dades, amb mecanismes que garanteixen la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència dels sistemes i serveis de tractament. Algunes d’aquestes mesures són:

  • Informació de les polítiques de tractament de dades al personal.
  • Realització de còpies de seguretat periòdiques.
  • Control d’accés a les dades.
  • Processos de verificació, avaluació i valoració regulars.

Exclusió de responsabilitat

FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL treballa amb la màxima diligència possible per tal que les dades i la informació oferta en el seu lloc web estiguin actualitzats en tot moment. No garanteix ni es fa responsable de l’exactitud i actualització dels continguts del lloc web, reservant-se el dret a modificar aquests continguts en qualsevol moment. FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL tampoc serà responsable de la informació que es pugui obtenir a través d’enllaços inclosos en el lloc web.

Les relacions comercials entre clients es regiran per les condicions generals que, si fos necessari, s’establirien per FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL en un document específic a aquest efecte, o pels pactes concrets que es puguin acordar amb els clients.

Política d’informació i publicitat comercial

FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL es compromet a no realitzar publicitat enganyosa. A aquests efectes, no seran considerats com a publicitat enganyosa els errors formals o numèrics que es puguin trobar en el contingut de les diferents seccions de la web, produïts com a conseqüència d’un manteniment i/o actualització incompleta de la informació continguda en aquestes seccions. FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL es compromet a corregir-lo tan aviat com tingui coneixement d’aquests errors.

FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL es compromet a no remetre comunicacions comercials sense identificar-les com a tals, conforme al disposat en la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic. No serà considerat com a comunicació comercial tota la informació que s’enviï als clients de FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL que tingui per finalitat el manteniment de la relació contractual existent entre client i FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL, així com el desenvolupament de les tasques d’informació i altres activitats pròpies del servei que el client té contractat.

En el cas de rebre comunicacions per aquests mitjans (correus electrònics, missatges de resposta automatitzada de formularis i altres sistemes de comunicació), li informem que els missatges es dirigeixen exclusivament al seu destinatari i poden contenir informació privilegiada o confidencial. Si no és vostè el destinatari indicat, queda notificat de que la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització està prohibida en virtut de la legislació vigent.

De conformitat amb l’establert en la Llei 34/2002 de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic, i la Directiva 2002/58/CE, li comuniquem que en el cas de que no desitgi rebre comunicacions i informacions de tipus comercial mitjançant aquest sistema de comunicació electrònica, ens ho indiqui per aquesta mateixa via indicant en l’assumpte «BAIXA COMUNICACIONS» per tal que les seves dades personals siguin donades de baixa de la nostra base de dades. La seva sol·licitud serà activada en un termini de 10 dies des del seu enviament. En el cas de que no rebem contestació expressa per la seva part, entendrem que accepta i autoritza que la nostra empresa segueixi realitzant les referides comunicacions.

Condicions d’ús, jurisdicció i lleis aplicables

L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació plena dels termes del present avís legal. El present Avís Legal i totes les relacions que s’estableixin entre FORCES D’INVERSIÓ DE CATALUNYA SL i l’Usuari de la web i els seus serveis es regiran per l’establert en la legislació espanyola.